fbpx
בחרו עמוד

ראשי > תחומי עיסוק > גירושין בשיתוף פעולה

גירושין בשיתוף פעולה

 

תחומי עיסוק

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

גירושין בשיתוף פעולה הוא מודל חלופי לישוב סכסוכים, הליך מבחירה, אליו פונים בני זוג המבקשים להתגרש בהסכמה וללא מעורבות של ערכאות משפטיות, ומיועד בעיקר למשפחות ברמת קונפליקט גבוהה או שקיים פער כוחות בין בני הזוג ואינם מתאימים להליך הגישור.

הליך גירושין בשיתוף פעולה מאפשר לבני הזוג לקבל שירותים מצוות רב תחומי המורכב מאנשי מקצוע מתחומי החוק (להיבטים המשפטיים), הטיפול (להיבטים הרגשיים), הכספיים (להיבטים הפיננסיים) ומומחי ילדים (לשם השמעת קולם המובחן של הילדים). הצוות עובד בשיתוף פעולה תוך מציאת פתרונות המתאימים למשפחה הספציפית.

ליווי וייצוג משפטי – כל אחד מבני הזוג מלווה על ידי עורך דין מטעמו (בעל הכשרה בגירושין בשיתוף פעולה), המייעץ לו לכל אורך התהליך ודואג לאינטרסים שלו, תוך ראיית המשפחה בכללותה. הייחודיות בהליך זה הוא שעורכי הדין המייצגים בהליך מתחייבים לא לייצג אף אחד מהצדדים בהליך משפטי, במקרה שלא התגבש הסכם בין בני הזוג במסגרת ההליך.

יועץ רגשי (אחד לשני בני הזוג או שני יועצים לכל אחד מהם) – המעניק לצדדים בתהליך ליווי ותמיכה רגשית, מסייע לתקשורת בין בני הזוג בתוך התהליך, ואף מסייע בתקשורת הורית בונה ומכבדת.

יועץ פיננסי – המעניק לצדדים את השירות בהיבט הכספי-הכלכלי ונותן חוות דעת מקצועית לעניין איזון המשאבים, חלוקת הרכוש, הזכויות הסוציאליות והכספים שצברו בני הזוג במהלך החיים המשותפים.

מומחה ילדים – מאפשר לילדים מקום בטוח לשאול שאלות ולשתף ברגשותיהם, מסייע להורים בהבנה של מה עובר על הילדים, ונותן הכוונה להורות שלאחר הגירושין ואף מסייע ליועצי הגירושין בבניית תוכנית הורית בכל הקשור לילדים.

הרכב הצוות המקצועי נקבע על פי הצרכים של בני הזוג ומטרתו לספק לבני הזוג תמיכה רגשית, מעבר לעניין המשפטי והכלכלי.

גירושין בשיתוף פעולה הוא תהליך קצר ועלותו מופחתת באופן משמעותי מניהול הליכים משפטיים בערכאות.

עו"ד איילת בדני הינה מוסמכת כעו"ד לגירושין בשיתוף פעולה לפי דרישות הארגון הבינלאומי IACP.

אולי יעניין אותך גם…

איך מתגרשים?

איך מתגרשים?

ביום 19.7.17 באה לעולם הלכת 919/15 שעיקרה קריאה שונה בדין העברי…

מידע משפטי

המידע המופיע באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים כלשהם או הימנעות מהם. קריאת המידע באתר אינה מהווה תחליף לפניה לעורך דין המתמחה בתחום ספציפי נדרש בטרם נקיטת בהליך כלשהו או נקיטת פעולה כלשהי או הימנעות מהם. כול המסתמך על האמור לעיל עושה זאת על אחריותו בלבד.

Share This
דילוג לתוכן