fbpx
בחרו עמוד

ראשי > תחומי עיסוק > צוואות וירושות > צוואה בהליכי גירושין

צוואה בהליכי גירושין

 

תחומי עיסוק

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לרובנו יש מין פחד פסיכולוגי שמשתק אותנו לערוך צוואה בגיל צעיר ואנשים מעדיפים לדחות את הקץ ולערוך צוואה כשנגיע לגיל זקנה, מתוך מחשבה שאם נערוך כעת צוואה, אזי אנו מנבאים לעצמנו את פטירתנו. אבל ברור לכל אחד מאיתנו שזה לא נכון.

אנשים צריכים לחשוש דווקא מלא לערוך צוואה, בפרט כאשר מדובר באנשים גרושים, אלמנים או חד הוריים הורים לילדים.

במקרה של היעדר עריכת צוואה בהליכי גירושין – עלול להיווצר מצב שבו משאירים את ניהול הרכוש של הנפטר והרכוש שמבקשים להותיר לילדים, לצד שממנו רוצים להתגרש, ובכך בעצם מעבירים לו שליטה על הרכוש והכסף.

אז אם חשוב לכם להבטיח את רכושם לילדיכם ולא להותירו לצד שעמו הנכם מנהלים הליך גירושין – חשוב לערוך צוואה בשלב שבו הנכם מתעדים להתחיל בהליכי הגירושין.

צוואה הינו נושא מורכב, ולכן מומלץ לערוך צוואה אך ורק אצל עו"ד מומחה בתחום ירושות וצוואות, אשר יוכל להתאים לפי צרכיכם את הצוואה הספציפית המתאימה לכם.

למידע נוסף – ראו מאמרי "למה חשוב לחתום על צוואה?".

אולי יעניין אותך גם…

מידע משפטי

המידע המופיע באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים כלשהם או הימנעות מהם. קריאת המידע באתר אינה מהווה תחליף לפניה לעורך דין המתמחה בתחום ספציפי נדרש בטרם נקיטת בהליך כלשהו או נקיטת פעולה כלשהי או הימנעות מהם. כול המסתמך על האמור לעיל עושה זאת על אחריותו בלבד.

Share This
דילוג לתוכן