fbpx
בחרו עמוד
ראשי > תחומי עיסוק > גישור > גישור אזרחי-עסקי

גישור אזרחי-עסקי

 

תחומי עיסוק

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הליכי הגישור אף נמצאו כיעילים במציאת פתרונות בסכסוכים עסקיים בין שותפים, ביחסים בין מעביד ועובד, פירוק עסקים משותפים, בפירוק שיתוף במקרקעין, בסכסוכי שכנים ועוד.

בין הסיבות אשר הופכות את הליך גישור עסקי לכה יעיל בפתרון סכסוכים עסקיים חשוב לציין בתחילה, כי מדובר בהליך אליו שני הצדדים מגיעים מיוזמתם ומרצונם (וולונטרי) תוך חתירה למטרה משותפת יישוב הסכסוך. הליך הגישור מאפשר לצדדים להיות מעורבים בקבלת ההחלטה ובקבלת ההסכם הסופי. הליך הגישור הוא הליך סודי (בשונה מהליך משפטי אשר מתבצע במקרים רבים בדלתיים פתוחות), כך שאין צורך לדאוג שהתהליך יפגע בשם ובמוניטין של אחד או של שני הצדדים.

תפקידו של המגשר הוא לאתר את עיקרי המחלוקת בין הצדדים ולמצוא לה פתרון לשביעות רצונם של שני הצדדים, כאשר בעזרת תהליך גישורי ותומך המשותף לצדדים ניתן למצוא פתרונות יצירתיים ומניבים בשונה מההליכים המשפטיים המנוהלים לפי הדין הקיים, ולטהר את האווירה בין הצדדים ולאפשר להם להמשיך בניהול הקשרים העסקיים גם לאחר שהגישור יסתיים.

בנוסף בהליך הגישור ניתן להתנהל בצורה חסכונית ולמנוע בזבוז משאבים כספיים, לחסוך בזמן יקר ולמנוע את התארכותם של התהליכים המשפטיים לאורך השנים.

בסיום תהליך הגישור נכתב ונחתם הסכם המוגש לבית המשפט השלום או המחוזי, לפי העניין, לקבלת תוקף של פסק דין.

עו"ד איילת בדני הינה בעלת ניסיון וידע רב בתחום האזרחי מסחרי על כל גווניו משנת 2002.

אולי יעניין אותך גם…

לא נמצאו תוצאות

העמוד שביקשתם לא נמצא. נסו להגדיר טוב יותר את החיפוש, או השתמשו בניווט למעלה כדי למצוא את הפוסט המבוקש.

מידע משפטי

המידע המופיע באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים כלשהם או הימנעות מהם. קריאת המידע באתר אינה מהווה תחליף לפניה לעורך דין המתמחה בתחום ספציפי נדרש בטרם נקיטת בהליך כלשהו או נקיטת פעולה כלשהי או הימנעות מהם. כול המסתמך על האמור לעיל עושה זאת על אחריותו בלבד.

Share This
דילוג לתוכן