fbpx
בחרו עמוד

צוואה רוחנית

 

תחומי עיסוק

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נושא מעמד הפרידה חשוב לכל אדם, בייחוד לאילו שיש להם מה לומר לנשארים אחריהם וחשובה להם הדרך כיצד יעזבו את עולמנו.

רובנו ערים לנושא של עריכת צוואה פיננסית, שדואגת לחלק את הרכוש ואופן החלוקה בין היורשים, אולם פחות ערים לאפשרות של עריכת מסמך אישי שבו המוריש יכול להעלות על הכתב את מה שעל ליבו לגבי האנשים החשובים שלו כמו מילות אהבה, מילות עידוד, תובנות ו"אני מאמין" שהוא היה רוצה להשאיר אחריו.

ישנה נטייה לחשוב כי מסמך שכזה מתאים יותר לאנשים שהם חולים סופניים, שרוצים להנחיל את ה"אני מאמין" שלהם לילדיהם הקטנים במכתב עם הוראות לחיים טובים יותר, אולם מדובר במסמך מרגש שיכול להתאים לכל יורש, והוא חשוב הרבה יותר מהרכוש שזכו בו, בפרט ובעיקר נוכח העובדה שלצערנו רובנו "קמצנים" במתן מחמאות לקרובינו, אולם "עשירים" בביקורת, לפיכך עריכת צוואה רוחנית הינה הזדמנות נפלאה להרעיף מחמאות ליורשינו ולהביא לסגירת מעגל עבור כל אחד מאיתנו.

אולי יעניין אותך גם…

מידע משפטי

המידע המופיע באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים כלשהם או הימנעות מהם. קריאת המידע באתר אינה מהווה תחליף לפניה לעורך דין המתמחה בתחום ספציפי נדרש בטרם נקיטת בהליך כלשהו או נקיטת פעולה כלשהי או הימנעות מהם. כול המסתמך על האמור לעיל עושה זאת על אחריותו בלבד.

Share This
דילוג לתוכן